• ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • عملکرد اکولیب در سالی که گذشت و نقشه راه سال ۱۳۹۹

    عملکرد اکولیب در سالی که گذشت و نقشه راه سال ۱۳۹۹

    فرا رسیدن فصل بهار و نوروز ۱۳۹۹ مبارک. بهار فصل شکفتن است؛ فصل آغاز و فصل نو شدن. بهار ۱۳۹۹ در حالی آغاز شده است که مشکلات سال ۹۸ را با خود به همراه آورده است. مشکلاتی که می‌توان با همدلی، همکاری، برنامه‌ریزی و مسئولیت‌پذیری از آنها عبور نمود. اکولیب می‌کوشد در این مسیر به ایفای نقش سازنده پرداخته و گامی مثبت برای تحقق آن بردارد. آغاز سال ۱۳۹۹ بهانه‌ای شد تا از عملکرد اکولیب بگوییم. از سالی که گذراندیم و نقشه راهی که برای سال ۱۳۹۹ در نظر داریم.

    در میانه سال ۱۳۹۸ و پس از چند ماه بررسی، بحث و تبادل نظر اکولیب توسط یک تیم دانشجویی از دانشگاه‌های برتر کشور آغاز به کار کرد. هدف اصلی اکولیب ارائه خبرها و مفاهیم اقتصادی برای عموم مردم بود. در همین راستا با ارائه خبرهای تحلیلی، تحلیل وقایع و گزارش‌های اقتصادی برای نیل به هدف یادشده تلاش نمود. در سالی که گذشت حوادث اقتصادی مختلفی را تجربه کردیم. از افزایش ناگهانی قیمت بنزین تا ویروس کرونا. اکولیب در وقایع کلیدی نیمه دوم سال تلاش نمود تا با ارائه یادداشت‌های اقتصادی به تحلیل وقایع در فضای اقتصادی و به‌دور از جبهه‌گیری‌های سیاسی بپردازد. امید داریم که عملکرد اکولیب مورد توجه و رضایت شما همراهان قرار گرفته باشد.

    برای سال ۹۹ اکولیب در نظر دارد به سمت آموزش مفاهیم اقتصادی پیش برود. ما در نظر داریم دانش اقتصاد را به شکلی ساده در دسترس عموم قرار دهیم. تلاش خواهیم کرد اخبار اقتصادی را به خبرهای تحلیلی محدود کنیم و با تقویت بخش‌های آموزش، تحلیل و گزارش به گسترش آگاهی اقتصادی کمک کنیم. ما عمیقا معتقدیم که گسترش دانش اقتصادی می‌تواند علاوه بر توانمندسازی فردی برای رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی، روحیه مطالبه‌گری را در سطح اجتماعی ارتقا داده و به حرکت کشور در مسیر درست اقتصادی کمک نماید.

    اکولیب قدر مخاطبان خود را می‌داند و همراهی شما را قدر می‌داند. ما نیک می‌دانیم که امکان توسعه و پیشرفتمان به حمایت و همراهی شما وابسته است. در مدت کوتاهی که اکولیب فعالیت خود را آغاز کرده همراهی شما باعث دیده شدن و معرفی ما به مخاطبان جدید شده است. ما روی این همراهی حساب می‌کنیم و به اعتماد شما متعهدیم.

    امید آن که سال ۱۳۹۹، سالی سرشار از موفقیت، خوشی و سلامتی برای همه‌گان باشد.