• ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقدیر از فولاد خوزستان در اجلاس توسعه صادرات ایران

    تقدیر از فولاد خوزستان در اجلاس توسعه صادرات ایران

    شرکت فولاد خوزستان، در اجلاس توسعه صادرات ایران که در هفته جاری در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، موفق به کسب نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در صادرات فولاد و سایر صنایع وابسته شد.

    تقدیر از فولاد خوزستان

    فولاد خوزستان، عقاب صادرات ایراندر این اجلاس که بزرگترین رویداد مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران به شمار می‌رود، در جمع شمار قابل توجهی از مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی، از شرکت فولاد  خوزستان به سه منطور تقدیر به عمل آمد.

    در ابتدا، از علی محمدی، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، به عنوان مدیر موفق یاد، و نشان عقاب طلایی مدیریت موفق به شزکت ایشان تعلق گرفت.

    در ادامه این برنامه استاندارد و جایزه بین‌المللی تولید برترین محصول منطبق با شاخص‌های بازارهای جهانی و هم چنین، نشان ملی برترین توان علمی و رقابتی در تولید و کیفیت صنایع فولاد، نیز به افتخارات شرکت فولاد خوزستان اضافه شد.

    ادامه اجلاس توسعه صادرات ایران

    در ادامه این رویداد کارگاه “آموزش صادرات و توسعه بازارهای هدف” نیز، با حضور نمایندگان برندهای مختلف صنعت کشور، به منظور مطالعه وضعیت بازارهای صادراتی، و ارائه بهترین راهکارها برای پیشبرد این مهم، در شرایط حساس و سخن کنونی، برگزار شد.

    در پایان این اجلاس نمایندگانی از کشورهای روسیه، افغانستان، ترکیه، عمان و هند نیز به سخنرانی در حوزه توسعه صادرات پرداختند.

    درراستای ایجاد فضایی مشترک برای تبادل نظر و بررسی راهکارها و تسهیل صادرات و ایجاد مشوق‌های تاثیرگذار و افزایش تعاملات بین‌المللی و استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های کشورهای منطقه و همچنین مزایای مناطق آزاد و تجاری و ویژه اقتصادی سراسر کشور دبیـرخانه توسعه صنایع ملی ایران عهده‌دار برگزاری بزرگ‌ترین اجلاس توسعه صادرات ایران تحت عنوان «اجلاس اکسپورتکس ایـران» در قالب اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران با نمایندگان تجاری و اتاق‌های بازرگانی کشورهای هند، عمان، افغانستان، عراق، قطر، سوریه، آذربایجان، روسیه، ازبکستان و ترکیه گردیده اسـت. اجـلاس اکسپورتکس ایـران رویـداد ویـژه‌ایسـت در جهت توسعه صادرات تولیدات و خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی بـه کشورهای منطقه از طریق مناطق آزاد و ویـژه اقتصادی که برای نخستین بار در کشور امکان مقایسه و بررسی فرصت‌هـای اقتصادی و بازاریابی، مزایا، نحوه سرمایه‌گذاری، حضور در پروژه‌ها و مزایده‌ها، ثبت شرکت و صادرات کالا و خدمات مـورد نیاز کشورهای منطقه را به‌صورت همزمان در یک اجلاس فراهم نموده که می‌تواند بهترین فرصت برای صاحبین صنایع و تولیدکنندگان و شرکت‌های خدماتی و مهندسی باشد تا بتوانند درآمد ارزی کسب نمایند و همچنین از برنامه‌های جانبی اجلاس بهره‌مند گردند.